فردا میشم دوازده هفته وسه روز نظرتون برم سونو؟

۱۰ پاسخ

اره برا انتی برو

حتما برو بهترین تایمه

اگ انتی و میگی ک برو

اره میشه

بهترین وقت برا سونو ان تیه،من ۱۲ هفته و ۴ روز رفتم

بله

بهترین تایم ان تی هست

اره عزیزم برو. منم دقیقا ۱۲ هفته و ۳ روز رفتم

اره خوبه

سنو چی

سوال های مرتبط

مامان نویدکوچولو مامان نویدکوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان آدریان🧿 مامان آدریان🧿 هفته سی‌وششم بارداری