من بچم سه ماهو یازده روزشه دو میبستم تا امروز براش از امروز سه دارم میبندم
من خیلی وقته چهار استفاده میکنم سه تنگ بود براش
سه ماهگی چهار بستم دیگه چون خط مینداخت
من دخترم ۶ ماه تموم کرده هنوز ۳ میبندم مای بیبی کانال دار
روی بسته پوشک نوشته وزنشو ولی من به پاهای بچم نگاه کردم قرمز بود ۴ خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.