سلام.تا چند ماهگی پوشک شماره ۳ بستین برا بچه هاتون؟

۵ پاسخ

الان ۳ میبندم

تا دوماه و نیم بعدش چهار

منم تا اخر این ماه یعنی سه ماهگیش براش،۳ میبندم بعد ۴ میخرم بهتره

من هنوز۳میبندم

من الان ۴ میبندم
۳کوچیک شد ۴ یکم بزرگه ولی از ۳ بهتره

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار ۹ ماهگی
مامان ویهان نفسم مامان ویهان نفسم ۱۷ ماهگی