پوشک..... شیرخشک...... فرزند پروی......

درد و دل😔 😔

تصویر
۵۰ پاسخ

عزیزم چقدر بغض کردم
چقدر دلم گرفت
واقعا تو زندگی آدم هیچکس جای پدر و‌مادر نمیگیره
روح پدر و‌مادر عزیزت شاد گلم💔

عزیزم گریم گرفت چقد😭
روحشون در آرامش باشه

صبح که به گوشیم نگاه کردم دیگه همسرم زنگ زده حواسم رو پرت پسرم و رسیدگی به کار خونه کردم که زنگ نزنم بهش نمیدونم قلبم می گفت جواب نده
دوباره زنگ جواب ندادم
دستام می لرزید اما نمیخواستم چیزی که نمیخوام رو بشنوم
بازم زنگ زد اینبار کوشی رو برداشتم همین که گفتم الو و همسرم با همه بغضش اسمم رو صدا کرد فهمیدم چی شده به معنای واقعی با مرگ مادرم تازه فهمیدم یتیم شدم همه وجودم همه تکیه گاهم رفته بود من باور نمی کردم
یادمه بچه که بودیم مامانم میخواست ما رو بترسونه خودش رو میزد به بیهوشی که ما بترسیم و به حرفش گوش کنیم با گریه به همسرم می گفتم زنگ بزن به داداشم بگو برو بالا سر مامان بگو مامان توروخدا چشمهات رو باز کن ما ترسیدیم دیگه حرفت رو گوش می کنیم فقط چشمهات رو باز کن
مامانم به قدری مهربون بود به قدری مهربون بود که هیچکس مرگش رو باور نمی کرد
هنوز چهرش توی ذهنمه چقدر آروم خوابیده بود
برخلاف اسرارهای همه فامیل تمام مدت زیر تابوتش بودم و دستش رو گرفته بودم بهش می گفتم من کنارتم مامان من اینجام
اون لحظه ای که داشتن دفنش می کردن همش بهش می گفتم مامان من اینجام مامان نترسی مامان من کنارتم
مامانم عاشق زندگی کردن بود
مامانم کلی برنامه داشت
مامانم عاشق بچه هاش بود
مامانم همش 54 سالش بود
همیشه پیری هاش رو تصور می کردم که موهاش یک دست سفید شده و عصا دستشه
اما نشد نشد که بشه این داغ تا ابد قلبم رو آتیش میزنه
الان یک ساله که ندارمش و هنوز صبح ها که بیدار میشم برای لحظه ای به خودم میگم به مامانم زنگ بزنم اما یادم میاد دوباره جگرم آتیش می گیره

خدا رحمتشون کنه عزیزم 😢🖤

خواب بود گفتم مامان هر چی زنگ میزنم جواب نمیده گفت میرم الان پایین قبل از اینکه برم مغازه یه سر میزنم بهش هم میگم نگران نباش
منتظر موندم به نیم ساعت نکشید بهم زنگ زد گفت مامان افتاده روی زمین گفتم زنگ بزن اورژانس ازم قطع کرد منم گریه می کردم که خدایا چی شده بعد دو سه ساعت بهم زنگ زد گفت آوردمش بیمارستان میگن سکته مغزی کرده باورم نمیشد مامانم حالش خوب بود سالم بود مگه میشه گفتم اشتباه میکنن حتما گفت نه اشتباه نیست اما حالش خداروشکر اونقدر بد نیست تو بخشه بعد از مدتی سکته قلبی هم کرد به فاصله یک روز پشت سر هم انتقال دادن ای سی یو سطح هوشیاریش لحظه به لحظه پایین تر میومد باور نمی کردم زنی که انقدر امید به زندگی داشت اینجوری داره تسلیم میشه هر بار که می رفتم دیدنش بهش از برنامه هاش می گفتم از پسرم عاشق پسرم بود فقط نگام می کرد و از گوشه چشمش اشک میومد پرستارها می گفتن سطح هوشیاریش پایینه حرکاتش غیر ارادیه ولی مگه میشه باور نمی کردم تموم مدتی که بالا سرش حرف میزدم به چشمهام نگاه می کرد
سه ماهه تمام با مرگ جنگید گفتم که مامانم عاشق زندگی کردن بود
دکترها باورشون نمی شد میگفتن سکتش انقدر شدید بوده که بخش راست مغزش به طور کامل از بین رفته حداقل باید بین 3 تا 5 روز زنده می موندن اما مامان من با همه وجودش 3 ماه جنگید که بمونه که زندگی کنه
اون شب دلم بدجوری دوباره به شور افتاده بود تموم اون روزها امید داشتم به خوب شدنش میگفتم مامان قویه خوب میشه همه وجودم تک تک سلول هام امید بود

چقدر باهات همزاد پنداری کردم عزیزم چون منم مادر پدرمو از دست دادم ویه جورایی شرایط مامان من اینطوری شد وبعدشم که سرطان گرفت واز دستش دادیم😭😭😭

ببین تاپیکتث پیدا کردم چون وقتی این تاپیکو گذاشتی مسدود بودم
خواستم بگم واقعا انگار زندگی منو توصیف کردی😭😭😭😭منم سال ۹۷ پدرمو از دست دادم ، و سال ۱۴۰۳ مامان عزیز قشنگمو😭😭😭خیلییی درکت میکنم مامان منم پر از شوق زندگی و برنامه سفر و نیکییی و روشنی بود😭😭😭اونقدر دلتنگشم که هیچ چیزی نمیتونه دلتنگیمو بیان کنه😭 بغلت میکنم از راه دور و شریک غم بی پایانت هستم🖤😭😭

چقدر ناراحت شدم -روح پدرو مادر نازنینت شاد

اگه از مامان و بابام ک ۴۳ساله بودن بگم خون‌گریه میکنی بحالم ‌...خدا همه عزیزان آسمانی و بیامرزه جاشون بهشت ابدی 💔💔💔🖤

وااای خدا اشکم درومد فقط ی دختر میفهمه همدمش مادرشه خیلی برات ناراحت شدم ولی کاری از دستم برنمیاد فقط دعا میکنم خدا بهت صبرو ارامش بده خدا مادرتو بیامرزه روحش شاد مرگ برای همه است دیر یا زود با قسمتو و تقدیر نمیشه جنگید عزیزدلم

واقعا ناراحت شدم پدر و مادرت خیلی خوب بودن که از این دنیای نامرد راحت شدن ولی خدا هم به قلب مهربونت صبر حضرت زینب بده براشون خیرات بده دلت آروم بشه🫂

خدا رحمتشون کنه عزیزم 🥲چقدر ناراحت شدم گریه کردم با تاپیکت خدا ب دلت آرامش بده عزیزدلم 🫂😔😔

چقد دلم گرفت😭روح پدر و مادر عزیزت در ارامش

با تمام وجودم درکت میکنم.هیچ زمانی مرگ پدرو مادر سرد نمیشه مخصوصا پدرومادری ک عاشق خانواده و بچهاش باشه داغشون سنگین‌تره😭
سه ساله از نعمت پدر بی بهره هستم تو نه ماه شیمی درمانی عمل پرتو درمانی انجام داد آخر ی تیکه استخون بی جون شد و با دنیایی از خاطره و داغ ندیدن بچه من و با چقدر آرزو ما رو ترک کرد..
هنوزم تمام وجودم مثل روز اول از نبودنش گریه میکنه😭😭
روح همه رفتکان شاد

خیلی ناراحت شدم مامان شازده خدارحمتشون کنه بغضم گرفت. ولی الان رو میبینم اونایی که مهاجرت کردن و اونایی که فوت شدن راحت شدن جنگ چیه توش گیر افتادیم

نمیدونم واقعا چی بگم
فقط میتونم بگم خدا به دلت صبر بده

با خوندن متنت اشکم سرازیر شد
خدا رحمت کنه پدر و مادرتو عزیزم 🥀🖤

عزیزم خدا بیامرزه روحشون شاد واقعا ناراحت شدم خدا بهت صبر بدع

عزیزدلم…🫂💔
روحشون شاد باشه…🥲🖤

اخهخخخ چقد سخت روحش شااااد

روحشون شاد خدا به دلت صبر بده

یه عالم دلتنگی تو این متن دیدم وچقدر حسرت 🫂امیدوارم خدا به دلت توان وقدرت زندگی بده
امیدوارم هر شب خوابشو بینی ودلتنگیت برطرف بشه 💔

روحشان شاد

بمیرم برای دلت روحشون در ارامش
خیلی سخته بدون پدرومادر اگ نباشن دیگ هیچ کسو نداری 😭

خیلی زود رفته💔😭

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭واایییی جیگرم کباب شدددد

وای خدا من گریم گرفت خدایا من فوبیا از دست دادن مامان و بابام و داداشمو دارم
خدا رحمتش کنه عزیزمم

عززیززم 😔😔😔روحشون قرین رحمت خدا به دلت صبر بده پدرمادرت هردو سنی نداشتن فوت شدن

منم ۲۰ سالم بود مادرم کاملا سالم توی ماه رمضان یهو افتاد زمین بردنش بیمارستان صبحش فوت کرد من موندم و خواهر پنج سالم هیییچ وقت داغ مادر سرد نمیشه هیییچ وقت از ته دلم خوشحال نمیشم همیشه به یادشم خواهرمو که میبینم تمام وجودم میسوزه چقدر حرفات برام آشنا بود چقققدر درکت کردم خدا سر هیچکس نیاره

عزیزم خیلی ناراحت شدم خیلی اذیت شدی
روحشون شاد باشه

چقدررر دلم گرفت با خوندن متنت
خدا رحمتشون کنه و به دل شما آرامش بده عزیزم😔

روحشون شاد🖤🖤🖤

چقد ترسیدم واسه از دست دادن مادرم
اخه پدر منم فوت کرده روزی چند بار با مادرم تماس دارم هیج وقت دلم نمیخواد به نبودنش فکر کنم 😢

اخه خدابهت صبربده گلم روحشون شاد باشه

خدا رحمتش کنه آخرین غمتون باشه

الهی، دلم گرفت برای تنهاییت.

چقدر دلم گرفت خدا به دلت صبر بده

خدا رحمتش کنه عزیزم میفهممت

خدا رحمتشون کنه ❣️

اشگم اومد کاش نمیخوندم خیلی سخت روحشون شاد منم اصلا دوست ندارم به اون لحضه فک کنم

روحشون شاد 🖤🥀

چقدر سخته واقعا 😭😭

آخ من چقدر گریه کردم 😭😭😭

الهی😢

خدا هر دوشون رحمت کنه عزیزم روحشون شاد

عزیزم واقعا ناراحت شدم روحشون شاد خدا به دلت صبر بده،به نظرم این بیشتر سختش می‌کنه که میدونستی هنوز دوست داشته زندگی کنه🥲

خیلی زود بوده واسه این اتفاق 😭😭😭😭😭
قربون دلت عزیزدلم🫂🫂🫂
روحشون شاد. انشالله تو اون دنیا زندگی زیبا و راحتی داشته باشن💔💔💔

وای به خدا اشکم دراومد عزیزم 🥲
روحشون شاد و در آرامش ❤️

خدا پدر مادرت رحمت کنه
روحشون شاد باشه 🖤

خدا رحمتشون کنه😔

روحش شاد عزیزم
چقد غم انگیز...

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو🤴 مامان شازده کوچولو🤴 ۳ سالگی