تو این سن تیروئید زیاد باشه تو ۳۰ روزگی دوبار مجدد باید ازمایش بدی چون رفع میشه بیشتربچه معمولی تو این سن
ولی برای زردیش برای هم دختر اولم هم دومی قرص دادم اومد پاین دیگه نرفت بالا هر دوتا شونم ترویید شون رو ۶و خورده ای بود
عزیزم بچه تیروییدداشته باشه خطرناکه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.