من بعد از زایمانم تیروئیدم پرکار شد ، از آزمایشی که ۴۰,۵۰ روز بعد از زایمان دادم متوجه شدم و اینکه هی لاغر میشدم ، احساس خفگی اینا هیچی نداشتم ، دکتر هم رفتم قرص نداد گفت از عوارض زایمانه و طبیعی ، یه سری دچار میشن ، ولی حتما هم آزمایش بده هم پیش دکتر غدد برو اگه فاکتور تیروئیدت کم و زیاد بود
ازمایش بده افزایش یا کاهش یهویی وزن میتونه یکی از علایمش باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.