۲ پاسخ

من بعد از زایمانم تیروئیدم پرکار شد ، از آزمایشی که ۴۰,۵۰ روز بعد از زایمان دادم متوجه شدم و اینکه هی لاغر میشدم ، احساس خفگی اینا هیچی نداشتم ، دکتر هم رفتم قرص نداد گفت از عوارض زایمانه و طبیعی ، یه سری دچار میشن ، ولی حتما هم آزمایش بده هم پیش دکتر غدد برو اگه فاکتور تیروئیدت کم و زیاد بود

ازمایش بده افزایش یا کاهش یهویی وزن میتونه یکی از علایمش باشه

سوال های مرتبط

مامان همراد،🩵🩵 مامان همراد،🩵🩵 ۶ ماهگی