۴ پاسخ

وای خدا لعنتشون کنه نوزده کجا هشت و‌نیم کجا

من بچمو دکتر بردم گفت اصلا مهرگان نبر گفت فقط رازی یا پارس

مهرگان آنزیم کبدی پسر منو یه جوری بالا زد بیا و ببین

خداروشکر‌.
همون دیروزیم احتمالا ۹ بوده
اشتباه چاپ کردن یا این چیزا ولی آزمایشگاه نباید همچین اشتباهی کنه آدم استرس میگبره

سوال های مرتبط