۷ پاسخ

من خرما هنوز ندادم. ۸ ماهگی ب بعد میدم

هنوز خرما ندادم
برا دخترم 8ماهگی سرلاک گندم و خرما دادم

تو فرنی ساده یا فرنی سیب و موز و ... میتونی بزنی

با خرما معمولا زرده تخم مرغ رو اب پز میکنم یا تو کره نیمرو میکنم
اوتمیل
فرنی یا توی انواع حریره
موز هم هم توی اوتمیل و فرنی و حریره هم با اواکادو یا سیب میدم گاهی هم شیرموز البته با شیرخشکش
پنکیک موزی هم درست میکنم

اوتمیل
همین امشب شام بهش دادم

من توفرنی میریزم یا باشیرخشکش قاطی میکنم میدم

فرنی موز و خرما

سوال های مرتبط