من نمیدونم این تنبلی تخمدان رو کی مد کرد ؟؟
بخدا همه دارن حامله هم میشن منتها سسرس شرایط شون بدتره
اره دیگه به سایز بالای ۱۸میرسه لابد اما گاهی علائم کاذب میده! سونو برو وسطای سیکلت
برای باید فهمیدن اندازه تخمکها سنو بدی عزیزم روز ۱۲یا ۱۴سیکلت.اینحوری بهتر متوجه میشی که فولیکول غالب داری یانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.