سلام بچه ها یه کم کار کردم کمر درد گرفتم طبیعیه؟؟

۳ پاسخ

سعی کن اصلاااا فشار وارد خودت نکنی عزیزم دو هفته‌ی دیگه بخوای بری انتی طول سرویکس ت پایین باشه خدایی نکرده دردسر میشه برات

اره من هربار کار کنم نیم ساعت یکساعت ک کار کنم ده دقیقه دراز میکشم وسطش

اره دراز بکش

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو قصد بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🥺 مامان توت فرنگی🍓🥺 هفته بیستم بارداری
مامان دایان مامان دایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کنجد فرنگی مامان کنجد فرنگی هفته بیست‌ونهم بارداری