خانوما نسکافه تو ۱۴ هفته خوبه یا نه

۷ پاسخ

من خیییلی قهوه میخوردم ،تو بارداری به دکترم گفتم قهوه بخورم؟گفت قهوه اصلا ولی اگه نمیتونی بدون قهوه بمونی ،نسکافه اصلا اشکالی نداره، کم‌خونی و کمبود آهن و اینا هم ندارم
ولی دوستم کمبود آهن شدید داشت گفت حتی چای هم نباید بخوری ، به نظرم از دکترت سوال کن با توجه ب شرایطت بهتر میدونه

قند داره نخوری بهتره

نخوری بهتره

اگه قند داری نخوری بهتره
ولی اگه هفته‌ای یه بار مصرف میکنی مشکلی نداره

من امروز از این شیر قهوه پاستوریزه ها خوردم جات خالی بدجور تو کف بودم انگار بهم دنیا رو دادن

بخور بابا هرچیزی کمش اوکیه

من امروز یه لیوان خوردم یبار چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد🩵فریا🩷 مامان آراد🩵فریا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری