۱۲ پاسخ

واکسن زدی؟🥺

درموردطوطیه چیگفت

ماشالا عالیه🥰
آیمای من وزن تولد 3150 بود وزن 4ماهگی 6200

وزنش عالیه ماشالا
آرنم وزن ۳ ماهگیش با ۳ ماه و ده روزگیش یکی بود ☹️ هر جفتش ۶۵۵۰

پسرمن ۴ماه ۶روزگی
دورتر ۴۳ قد ۶۶‌نیم وزن ۶۹۰۰
وزن تولد ۳۳۶۵ قد ۴۷ بود بنظرمن وزنگیریش خیلی بده اخه رفلاکس داره

من پسرم ۳۲۰۰به دنیا آمد وزنش امروز ۷۵۰۰بود پرسیدم گفت باید ۴ماهگی بین ۷تا۸کیلو باشند

عه عین دختز منه من حس میکردم قدش کم رشد کرده قد بدو تولدش چند بود عزیزم؟؟؟؟

اخه شیرخودت مقوی بود دیگه وزن زیاد میگرفت
ولی الانم خوبه ماشالا نگران نباش سالم باشن حالا چندگرم اینور اونور چیزی نیست

خیلی خوبه خواهر دختر من تو چهارماهگی شیش کیلو

وزن تولد

شیر مادر میخوره ؟

وزن تولد

سوال های مرتبط