۸ پاسخ

عزیزم از پلو پز راضی چه چیزای بهتر میشه باهاش پخت ؟؟

من فر میپزم‌نمیدونم‌امتحان نکردم تاخالا

من همیشه تو پلوپز میپزم خوب پف میکنه با قابلمه یکی هست پفش

تو پلوپز خیلی خوب میشه از آخر برگردون اون طرفشم یکم طلایی بشه

من همیشه توو قابلمه میپزم عاااالی میشه

من همیشه توو قابلمه میپزم عاااالی میشه

تو پلوپز خیلی پف میکنه ولی ی طرفش سرخ نمیشه

تو پلوپز بهتر

سوال های مرتبط