سلام خانمای اصفهانی دکترتون کیه؟؟راضی هستید؟؟

۶ پاسخ

من شیوا طالبیه بیمارستان عسگریه میلاد سعدی کیلینیک اصفهان میره زیر میزی هم نمیگیره خیلیم خوبه

دکتر معمار دستمزدشم ۸تومن بیمارستان سعدی زهرای مرضیه ودوتا بیمارستان دولتی که اسمشون یادم نیس

دکتر شجاعیان

عزیزم نسرین مالکی زیر میزیش ۲۰ تومنه بیمارستان سپاهان مهرگان زهرای مرضیه مطبشم خانه اصفهانه

من فعلا مریم کیهانیان هستش

مریم صالحی بهترینهههه

سوال های مرتبط

مامان وروجك ها مامان وروجك ها روزهای ابتدایی تولد