خانمای بندرعباسی دکترتون کیه و ازش راضی هستید ؟

۷ پاسخ

فدرا فرخ پی خیلی راضیم با حوصله اس قشنگ

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشهة۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

دکتر مشهدبان خیلی راضیم

دکترم مریم علی اصغر پور فوق تخصص هستن خودشونم سونو دارن توی مطب بله راضیم ازشون 💕

شما دکترتون کیه

ماما هم تازه گرفتم شریعتی ماما قهرمانی خیلی مهربون هستن 🥹

دکترم آزاده محمودی اره عالیه دکترم شریعتی هستن
دکتر سونومم نازنین عبدی بهترینن تو ساختمون دکتر قریب نشسته 🫠

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کارن🫤کیان مامان کارن🫤کیان هفته بیست‌وهشتم بارداری