۴ پاسخ

یه توصیه که دارم بهتون بکنم حتماً حتماً دوتا تخم مرغ آپزبخورید عضله ازدست ندید

همسر من تو دو ماه ۱۲ کیلو لاغر شد با رژیم فست

من از شنبه شروع کردم رژیم فست گرفتم.شیرینی جات و نوشابه و سس کلا حذف کردم. فست ۱۶:۸ گرفتم. تاجایی که تونستم نون و برنج رو خیلی کم کردم. شاید نون بعضی وعده ها کلا نخورم. برنجم در حد ۴،۵ قاشق. استارت رژیمم با وزن ۷۲/۴۰۰ بود. امروز شده بودم ۷۱/۷۰۰

منم دو روزه گرفتم ۱۶/۸
۱۶ ساعت هیچی به جز اب و چایی (سیاه وسبز) و قهوه بدون شکر نمبخورم
بعدشم ۸ ساعت شیرینی جات رو کم کردم
نوشیدنی نوشابه اینا نمبخورم
پروتیین بیشتر میخورم
نون و برنجمم کم کردم

سوال های مرتبط