۶ پاسخ

تو ایران گفته یا اینتر نشنال گفته؟

سه شنبه ی اونا میشه بامداد چهارشنبه ی ما

گفته بامداد سه شنبه یعنی امشب دیگه🧐

😔وای چقد استرس باید بکشیم اخه

فردا گفته

سوالی بودا🤦

سوال های مرتبط