۵ پاسخ

اونایی که میگن از اد هست ، من اد رو مرتب دادم خارجی هم دادم ولی رشد نکرده

پسرمنم بخاطر الرژی شدید و رفلکس اصلا اد بهش نساخت هیچی نتونست بخوره رشدش کم

چنده قدش

اد

آد رو مرتب دادی؟

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی