۵ پاسخ

روروئک منسوخ شده
بجاش واکر بخر

اره داره من از وروجک گرفتم

روروئک خیلی ضروری نیست بنظرم از کسی قرض بگیرین اون تایم رو براش هزینه نکنین

من دارم نو نو
دخترم اصن دوس نداره دوبار گذاشتم گریه کرد برش داشتم

اره سیسمونیا دارن

سوال های مرتبط

مامان بهراد مامان بهراد ۱۲ ماهگی
مامان شکوفه ی گیلاس مامان شکوفه ی گیلاس ۸ ماهگی