۱۳ پاسخ

اگه وزنش تو محدوده نمودار دفترچه بهداشته، اصلا نميخواد بشمري سي سي شو

من دخترمو دکتر بردم گفت اگه وزن گیری داره و قد و وزنش نرماله
جیش به اندازه میکنه و بیحال نیست و رفتاراش طبیعیه هرقدر شیر بخوره کافیه

میگم جمعا۸۰۰تاخورده یایه جاخورده؟
دخترمن ۱۲۰تابخوره من دوروزازشدت خوشحالی خوابم نمیگیرا

آره بابا برو‌ جشن بگیر، ۸۰۰ خدایی خوبه ماشاالله

فقط منه اسکلم بچم ۹۰ تا میخوره ذوق میکنم ک چ زیاد خورده؟😐
خب نمیخورهههههه

عالییی

اره عزیزم

غذا کمکی هم میخوره؟؟ عالیه

۱۰۰۰امروز خورده سرلاک وشیر

شوهرم نمی‌زاره کلا بهش شیر خشک بدم و گرن میخورد

پسر من شیش ماهه ش هس شیر خشک کمکی میدم ۱۲۰ cc
شیر خودمم یا تو خواب میخوره یا بازی گوشی

تو ۲۴ ساعت ؟؟
نه خوبه بنظرم

کم نیست ؟؟

سوال های مرتبط