من هر چقدر تشنه باشه میدم بخوره
در ضمن با قاشق میدادم هم سخت بود هم نمیخورد دیگه الان با شیشه شیرش میدم،چون فکر کنم با لیوان زود باشه نمیدونم
بعد هر وعده غذایی بهش آب بده خودش وقتی دیگه تشنه اش نباشه نمیخوره من همیشه شیشه اش آب میکنم میزارم وقتی هم خیلی اذیت میکنه بهش آب میدم میگم خسته شده تشنه هست تو لیوان هم بعضی وقتا میدم
من امروز از دکترش پرسیدم گفت بر اساس وزنه،وزن دخترم ۸۳۰۰ بود،گفت تقریبا هر هشت ساعت ۴۰ سی سی البته که همه رو یه جا نمیتونه بخوره.من خیلی کم میدادم دخترم ییوست شده شدیدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.