۳ پاسخ

منم همین بودم ، کلا دوران بارداریم افسردگی گرفتم ، یکار کن زایمان کنی راحت میشی

دقیقا منم همینجورم، شدیدا خستم احساس میکنم تمام استخونای بدنم از جای خودش در رفته

فعلا تحمل عزیزم

سوال های مرتبط