۲ماهگی تابش جون🥰😍

تصویر
۴ پاسخ

دخترم دیروز واکسن خورده ولی خیلی خانم وصبور بوده

ای خداااا😍😍اسمشم مث خودش قشنگه❤️❤️❤️❤️

عزیزم😍❤️

ای جونم ♥️😍

سوال های مرتبط

مامان تابش
عروشا مامان تابش عروشا ۴ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۷ ماهگی
مامان کایان مامان کایان ۱۰ ماهگی
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۶ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۵ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ ماهگی