تو ۱۱ هفتگی میشه سونو ntانجام داد ؟جنسیت مشخص میشه ؟

۶ پاسخ

من هردو بارداریم 12هفته و 3 الی 4 روز رفتم بهترین تایمه

عزیزم اگه بندری بروفکله پلنگ صورتی ساختمان طبیت طبقه دوم دکترفروغ جمیل من انتی پیش همین رفتم گفت پسره کارش هم عالیه انومالی هم گفت پسره

من ۱۳هفته رفتم جنسیت هم گفت. احتمالی نگفت ها

دکترمم به من گفت ۱۱هفته۵روزت شو برو الان فردا وقت سونو دارم

جنسیت و ک اصلا روش حساب باز نکن
باقی چیزارم ۱۲ هفته بری بهتره من زود رفتم خیلی اذیت شدم بچم خیلی کوچیک بود هیچیش معلوم نیود

۱۲ هفته به بعد جنسیت احتمالی میده خطا داره

سوال های مرتبط

مامان نبات🍭🐣 مامان نبات🍭🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لنا مامان لنا ۵ ماهگی
مامان ني ني مامان ني ني هفته چهاردهم بارداری
مامان نهال🤍🌱 مامان نهال🤍🌱 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو ۵ ماهگی
مامان ژاکان مامان ژاکان ۳ ماهگی
مامان آوا💕آرمان💙 مامان آوا💕آرمان💙 ۳ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گیلاسی 🍒 مامان گیلاسی 🍒 ۸ ماهگی
مامان فندوقم 🥜 مامان فندوقم 🥜 ۷ ماهگی