من هردو بارداریم 12هفته و 3 الی 4 روز رفتم بهترین تایمه
عزیزم اگه بندری بروفکله پلنگ صورتی ساختمان طبیت طبقه دوم دکترفروغ جمیل من انتی پیش همین رفتم گفت پسره کارش هم عالیه انومالی هم گفت پسره
من ۱۳هفته رفتم جنسیت هم گفت. احتمالی نگفت ها
دکترمم به من گفت ۱۱هفته۵روزت شو برو الان فردا وقت سونو دارم
جنسیت و ک اصلا روش حساب باز نکن
باقی چیزارم ۱۲ هفته بری بهتره من زود رفتم خیلی اذیت شدم بچم خیلی کوچیک بود هیچیش معلوم نیود
۱۲ هفته به بعد جنسیت احتمالی میده خطا داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.