۱۵ پاسخ

شلوارش کمه،شلوارم بگیر جدا

چقدر خوشگله چند گرفتی؟سایز چنده؟

اگه فقط بخاطر دور پیچ میخای پنج تیکه بگیری اینکار و نکن
جدا بخر

تیکه ای بخر هرچی لازمه

پیشبند به درد میخوره داخل بیمارستان؟

اگه غیرحضوری گرفتید عزیزم از کجا گرفتید

پتو دوربیچ ۵ تیکه کوچیکه
اما سرهمی و‌جوراب و دستکش نازی دارن🥺
من یه ۱۹ تیکه گرفتم ی پنج تیکه نمیدونم دیگه لباس چیا بگیرم🥲🥲

دورپیچ‌نمیخاد تابستون دنیا میاد

پتو دور پیچ تو سرویس که بدرد نمیخوره کاربردی نیس کوچیکم هس جدا بگیر

خیلی قشنگه مبارکه 😍
حضوری گرفتین؟

دورپیچ جدا بگیر

عزیزم سرهمی هم باید بگیری

پتچ دورپیج جدا بخر یدونه

۵ تیکه اگه منظورت ست بیمارستانی هست تجربم اینه نخر وسایل بدرد بخوری نداره هم زود کوچیک میشه

یه ۵ تیکه هم بخر
سرهمی و دورپیچ داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۹ ماهگی
مامان ویانا🎀💜 مامان ویانا🎀💜 هفته سی‌وسوم بارداری