۱۱ پاسخ

من یدونه موسلین گرفتم یدونه بافتنی
به هرحال ممکنه تو‌ماشین کولر روشن باشه سردش بشه

اونا خوبه نازکه منم دیگه نگرفتم

اخه اون که رو ست بیمارستانش هست انگار یه دستمال بزرگه، من نمیدونم اون چه پتو دورپیچیه هرچی نگاش میکنم متوجه نمیشم، تازه دانالو گرفتم یعنی

من یه دونه دورپیچ که توی ست بیمارستانیش هست، یه دونه از اینا که دولایه تریکوعه هم خریدم ،برای فصل سرد هم که صخیمترشو خریدم.

مال خودم اینه البته ست بیمارستانیش چیز دیگه هست

تصویر

ضخیم نخر

دخترمنم تیر به دنیا میاد منم گفتم همون پتو دور پیچ ستشو برمیدارم چون هوا گرمهاون مناسبه اما برای پاییز جداخریدم

دخترم انشالله آخرای تیر یا مرداد به دنیا میاد من اینو گرفتم براش🩷

تصویر

من مرداد میاد ، اینو خریدم

تصویر

منم دقیقا این مشکل دارم نمیدونم چی بگیرم فکر میکردم منم که این مشکل دارم

من خریدم خز داخلش نیست

سوال های مرتبط