من دوماه مصرف کردم ماه سوم دی مصرف نکردم باردار شدم
تبلی داشتم پریودی هام نا منظم بود
مگه دوام برای بارداری هست!! متخصص زنان به من برای تنظیم قاعدگی داد ای وای حامله نشم یک وقت من هنوز تو عقدم خوب شد گفتی عزیزم دیگه نخورمش
من باردار هستم دکترم قرص دوفامد 10داد
واسه چی خوبه
من میخورم پریودیم منظم شه
با این شرایط جنگی دو دلم اقدام کنم نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.