خانوما کیا با قرص دوفامد باردار شدن؟؟؟

۴ پاسخ

من دوماه مصرف کردم ماه سوم دی مصرف نکردم باردار شدم
تبلی داشتم پریودی هام نا منظم بود

مگه دوام برای بارداری هست!! متخصص زنان به من برای تنظیم قاعدگی داد ای وای حامله نشم یک وقت من هنوز تو عقدم خوب شد گفتی عزیزم دیگه نخورمش

من باردار هستم دکترم قرص دوفامد 10داد
واسه چی خوبه

من میخورم پریودیم منظم شه
با این شرایط جنگی دو دلم اقدام کنم نکنم

سوال های مرتبط

مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته هفتم بارداری
مامان مامان پسته❤ مامان مامان پسته❤ هفته پانزدهم بارداری
اِلینا اِلینا قصد بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
چشم انتظار🥺🤰 چشم انتظار🥺🤰 قصد بارداری