عزیزم فقط میتونم باهات همدردی کنم.دقیقا توجنگ اول برج ۳ پسر منم عمل پا داشت.خدا میدونه ما چی کشیدیم تا جنگ تموم بشه.انشالا خدا برات بهترینا رو رقم بزنه
نه عزیزم اما نگرانیتو درک میکنم ❤️🩹
دقیقا بچه منم درمانش افتاد توو روزهای جنگ و تعطیلی ، غم و استرس منه مادر دو برابر شد که حالا که دکتر نیست چطور گچ گیری رو ادامه بدم. شکر خدا دکتر بود و الان هم توو مرحله بریس هستیم خیییلی روزای بدی بود
پسرمنم بریسه
نمیزاره بیشتره ۵ساعت پاش باشه نمیدونم چیکارکنم خیلی ناارومیمیکنه
ولی پاش واقعا برگشته و سالمع
سلام عزیزم نگران نباش شما مراحل اصلی درمان رو انجام دادی، سه ماه اول بریس 23ساعته همراه با ماساژ هست سه ماه دوم بیست ساعته میشه همراه با ماساژ
عزیزم میشه عکس بریسو بفرسی ببینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.