#شیرخشک
کسی بچش کلاب فوت هست در چ حاله

۲ پاسخ

من بچم جفت پاهاش کلاب فوت شدیدبودن،چن دوره ای گچ گیری داشت،بعدش عمل و کفش مخصوص ،الان خداروشکرخوبه ومشکلی نداره

سلام ما مرحله بریس هستیم یه هفته دیگه سه ماه میشه شما چی؟
الآنم تهران این وضعیت شما کدوم دکتر میبری حداقل گروه تلگرام هم نیست بدونیم کجا میبرن

سوال های مرتبط

مامان دوتا دسته گل مامان دوتا دسته گل ۵ سالگی