کسی هست بچش زیادی موز بخوره ودیر حرف زد؟

۱۴ پاسخ

نه بابا ربطی به موز نداره دختر من خیلی میخورد ولی خداروشکر یک سالگی قشنگ زبون باز کرد

خواهرم به دوقلوهاش هر روز یه موز کامل میداد خوب هم کلمه میگن حرف میزنن

بلههههههه بچه من

پسرای منم هر روز از ۶ نازکی روزی یدونه بعضا دوتا میخوردن و دیر حرف زدن تا ۳ سالگی فقط کلمه میگفتن نمیدونم از موز بود یا چی

پسر من اصلا موز نمیخوره تا حالا 5 سالش شده حتی یه دونه نخورد نمیتونه حرف بزنه گفتار درمانی میبرم دخترم 3 سالشه عاشق موز مثل بلبل حرف میزنه ربطی نداره به موز گلم

پسر منم زیاد میخورد دیر حرف زد نمیدونم ربط داره

والا من خیلی موز میدادم پسرم دیر حرف زد مامانم میکه به خاطر موزه ولی من فک میکنم ژنتیکی باشه

الان همین بچه پنج ساله ت خوب حرف نمیزنه؟ اگه آره ببر گفتاردرمانی این دیگه از موز نیست

نه بابا چه ربطی داره

ربطی نداره دختر من زیر یکسال موز زیاد میخورد ولی زود ب حرف اومد ۱۸ماهگیش یادمه قشنگ جمله میگفت

ربطی نداره

دختر من خیلی خیلی موز میخورد منم نمیدونستم و بهش میدادم خیلی دیز حرف زد یه مدت هم گرفته بود بردمش گفتار درمانی تا خوب شد
الانم هشت سالشه خیلی موز میخوره هیچ میوه ای نمیخوره به جز موز در حدی که میگه دوستام بهم میگن چقدر موز میخوری 😄😄😄

پسر من از بچگی خیلی دوس داشت منم میدادم نمی‌دونم ب این ربط داشت یا نه ولی دیر حرف نزدیک دوساله تونسته حرف بزنه

بخدا اینا همش حرفه، من از وقتی بچم شش ماهه شد تا الان روزی یه دونه موز خورده، شکر خدا حتی یه حرفم جاذبه جا نگفته و به موقع حرف زد، حرف زدن بچه مثل بیشتر مراحل رشد ژنتیکه

سوال های مرتبط

مامان دوتا دسته گل مامان دوتا دسته گل ۵ سالگی
مامان عشق های مادر مامان عشق های مادر ۵ سالگی