۴ پاسخ

عزیزم مگه شما دوش میگیری با آب گرم نمیگیری خب بخواد چیزی بشه اونجا هم میشه 😑

نه عزیزم نگران نباش فامیل ما باردار بود آبجوش ریخت روی. شکمش کل شکمش سوخت بچشم صحیح و سالم دنیا اومد اصلا به خودت استرس نده

نه نگران نباش برا منم همین اتفاق عینا افتاد ولی خداروشکر بچم سالم

خداخیرت بده هواست کجاست
شکم ۷لایه‌ست
تکوناش چطوره

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۳ ماهگی