۹ پاسخ

به من گفت تا ۹ هفته هر روز بزنم بعدش یه هفته روز در میان و بعدش قطع
فکنم به شما گفته یهویی قطع کنی چون هر روز نمیزنی

عزیزم شما از کی شد هفته ایی سه بار؟

آخه خودش چرا بهت نگفته چجوری کم کنی

از اول تا ۱۶ هفته روزی دوتا بعد شدی یکی الان شده دو روز در میون نمیدونم کی قرره قطع کنه دیگه جون ندارم

من امپول میزدم هروز صبح. ۷ هفته و ۵ روز بودم گفت دیگه نزن فقط روزی دو تا شیاف باید بزنم که گفت تا اخر بارداری دوقلویی باید بزنی🥲
ولی میدونی مامان به این چیزا توجه نکن شرایط ها با هم فرق میکنه
مثلا به من گفت وزنت کمه دیگه عضله هات امپول رو جذب نمیکنن زدنش بی فایده ست و اذیتت میکنه

والا دکتر من کلا داروهامو داره کم کم کمشون می‌کنه مثلاً استرادیول روزی 3تا بود ازشنبه گفت روزی دوتا آنوکسا و آسپرین هرروز بود گفت یه شب امپول ی شب قرص تا دو هفته دیگه که برم پردنیزولون هرشب بود کرد یک شب درمیون
اصولاً یکهو نباید قطع بشه چون بدن بهش عادت کرده

من از امروز دکترم گفت هم امپول هم یدونه شیافتو قط کن فط شب ب شب یدونه شیاف بزار

من یهو قطع کردم

برا من برنامه داده دکترم بعد کم کم هم باید قطع شه

سوال های مرتبط