۱۴ پاسخ

منم تو ۱۵ هفته و ۴روز گفت قطع کن
دوتا شیاف ۴۰۰ هر ۱۲ ساعت ک از اول میزاشتم رو گفت ادامه بده

سلام‌گلی چطوری چت باز نمیشه خوبی چه خبر رفتی ابن سینا من شاید این ماه بیام برم

باز داری میزنی؟
برای من ده روز یک روز درمیون کرد بعد یه هفته دوروز در میون بعد قطع
من قبل انتی قطع شد

عطیه جان شیاف هم استفاده میکنی؟ روزی چندتا؟

من هنوز دارم استفاده میکنم تشخیص دکترت هرچی بود همونوانجام بده

دکتر برای منو ۹ هفته قطع کرد

من تا ۱۵ هفته زدم بعد کم کم قطع کرد یهویی نباید قطع کنی خطرناکه

من تا ۱۲هفته زدم یه دفعه قطع کرد البته شیاف میذاشتم الان شیافم قطع کردم

من تا ۸هفته زدم

انتی که دادم دیگه دکتر قطعش کرد

منم هر ۷۲ ساعت دارم آمپول میزنم با سه تا شیاف در روز

به من گفت تا ان تی ادامه بدم

من الانم شیافم شده روزی یکی😁🤌

تا امروز هر روز تزریق میکردم .ولی از امروز گفته ب مدت یه هفته یه روز درمیونش کنمو بعد یه هفته کامل قطع کنم

سوال های مرتبط