۳ پاسخ

آزاده فک کنم

من کلا بدون نسخه رفتم..ولی پرسیدم گفتن که انومالی آزاده...

مرکزی که من رفتم ازاد بود
فاکتور هم گرفتم برا بیمه تکمیلی ولی هنوز نبردم ببینم قبول میکنن یا نه

سوال های مرتبط