۴ پاسخ

منم اینجوری شدم دلپیچه ش انقد بد بود گفتم الانه که بمیرم

ویروسه ماهم گرفتیم

برو دکتر یه سرم بزن سریع خوب میشی

نبات داغ بخور شاید اروم بشی

سوال های مرتبط