من چهارسال روکین میخورم عالیه
من میخوردم اوکی بود
دیگ ازش پیدا نکردم جایگزین کردم
ببخشید عزیزم شما ک مصرف میکنید چاق کننده نیست و صورتتون باهاش جوش یا موی زائد درنیاورده؟
من میخوردم خیلی خوب بود
من میخورم خوبه
من خوبه اره دکتر برام گفته بود
من خوردم سه ماه اما واقعا وزنم زیادکرد همه جای بدنم چاق کرد 😔
موهای زائد درنیاوردم
من کنتراسمین میخورم عوارضش از همه کمتره و بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.