۳ پاسخ

نه نه من ریمو نکردم

حداقل یکی یا دوتا باید بشه دستگاهی که به انگشت میزنن تو اتاق عمل سطح اکسیژن خون و اندازه میگیره اگه چیزی روی ناخن باشه حتی لاک باعث میشه اشتباه کم و زیاد بزنه دستگاه

کجا میخوای بری برای زایمان ؟دکترتون کیه؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧🏻👧🏻 مامان دوقلوها👧🏻👧🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامی فندق🩷🎀 مامان مامی فندق🩷🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سوین مامان سوین روزهای ابتدایی تولد