یه بیماری خود ایمنیه بدن خودش به خودش حمله میکنه چرا عزیزم کسی گرفته خدایی نکرده
این بیماری اصلا ارثی نیست و منشا دقیقش و علت مبتلا شدن به این بیماری رو هنوز دقیق نمیدونن ولی استرس و وسواس های فکری این بیماری رو تشدید میکنه...داروی درمانی ای نداره ولی آمپولایی برای توقف بیماری داره وتقریبا یه بیماری جدیده..جدید منظورم یکی و ساله نیست
ببین اگه واقعیتشو بخوام بهت بگم این بیماری هیچ درمانی نداره با دارو فقط میتونی جلوی پیشرفتشو بگیری تمام بیماری های خودایمنی هم منشا عصبی و استرسی دارن انشالا میتونه با دارو جلوی پیشرفت بیماریش رو بگیره
چطور عزیزم؟خودت که انشالا مبتلا نشدی؟
بیماری خود ایمنی چی میخوای راجب بهش بدونی ؟
استخونا و عضله ها کم کم تحلیل میرن و بیمار فلج میشه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.