۶ پاسخ

یه بیماری خود ایمنیه بدن خودش به خودش حمله میکنه چرا عزیزم کسی گرفته خدایی نکرده

این بیماری اصلا ارثی نیست و منشا دقیقش و علت مبتلا شدن به این بیماری رو هنوز دقیق نمیدونن ولی استرس و وسواس های فکری این بیماری رو تشدید میکنه...داروی درمانی ای نداره ولی آمپولایی برای توقف بیماری داره وتقریبا یه بیماری جدیده..جدید منظورم یکی و ساله نیست

ببین اگه واقعیتشو بخوام بهت بگم این بیماری هیچ درمانی نداره با دارو فقط میتونی جلوی پیشرفتشو بگیری تمام بیماری های خودایمنی هم منشا عصبی و استرسی دارن انشالا میتونه با دارو جلوی پیشرفت بیماریش رو بگیره

چطور عزیزم؟خودت که انشالا مبتلا نشدی؟

بیماری خود ایمنی چی میخوای راجب بهش بدونی ؟

استخونا و عضله ها کم کم تحلیل میرن و بیمار فلج میشه.

سوال های مرتبط