پروتئین آره خوب بود ولی زیاد ماندگاری نداشت
عالیه عالی
بستگی به موهات داره اگر موهات تقریبا صافه نمیخوای خیلی لخت بشه پروتیین کن اکر تار موهات نازکه بوتاکس کن اگر خیلی فر هست کراتین کن
ی هفته میشه پروتئین کردم خیلی راضی ام خیلی
کراتین کردم ریدددددد به شدت میریزه هااااا کچل دارم میشم
بله از کراتین بهتره
شکل مو طبیعیه
بله خیلی راضیم
من یک بار پروتئین کردم به اندازه تموم عمرم پشیمون شدم از همون روز به بعد دیگه چربی موهام دوبرابر شد جوری که اگر روز درمیون نرم حمام انگار یه هفته س حمام نرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.