خودمم چند جا خوندم تا ۲۲یا۲۴ عادیه ولی بهداشت استرس داد بهم🤦♀️😢
اومدم بهداشت پرسید چیزی حس میکنی گفتم ن. گفت پس باید بری چک کنی چون تا الان حداقل باید حس کنی..انومالی رفتم همه چی اوکی بود الان یکم استرس گرفتم😢
من اخر بیست شروع شد
نگران نباش طبیعیه
تا ۲۳هفته جا داری نگران نباش
آنومالی مگه تازه نرفتی؟تکون میخوره تا 23 هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.