۶ پاسخ

خودمم چند جا خوندم تا ۲۲یا۲۴ عادیه ولی بهداشت استرس داد بهم🤦‍♀️😢

اومدم بهداشت پرسید چیزی حس میکنی گفتم ن. گفت پس باید بری چک کنی چون تا الان حداقل باید حس کنی..انومالی رفتم همه چی اوکی بود الان یکم استرس گرفتم😢

من اخر بیست شروع شد

نگران نباش طبیعیه

تا ۲۳هفته جا داری نگران نباش

آنومالی مگه تازه نرفتی؟تکون میخوره تا 23 هفته

سوال های مرتبط

مامان اولی🍒 مامان اولی🍒 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری