۵ پاسخ

من ۳۵و۶ روز رفتم ۲۴۵۰بود دکترم گفت خوبه

نه خوبه منم ۳۴ هفته رفتم ۲۴۰۰ بود گفت خوبه. تو ۳۷ هفته رفتم شده بود ۲۸۰۰ بازم گفت خوبه

عالی بوده وزنش
دوست من ۲۵۲۰ بود دکتر گفت زیاده بچت درشته
شماهم چیز اضافه نخور وزنش خداروشکر ی هفتش خوبه

کم نیست خوبه که

نه خیییلی خوبه که ماشالله

سوال های مرتبط

مامان عطرین خانوم❤️ مامان عطرین خانوم❤️ ۱۱ ماهگی
مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد