من ۳۵و۶ روز رفتم ۲۴۵۰بود دکترم گفت خوبه
نه خوبه منم ۳۴ هفته رفتم ۲۴۰۰ بود گفت خوبه. تو ۳۷ هفته رفتم شده بود ۲۸۰۰ بازم گفت خوبه
عالی بوده وزنش
دوست من ۲۵۲۰ بود دکتر گفت زیاده بچت درشته
شماهم چیز اضافه نخور وزنش خداروشکر ی هفتش خوبه
کم نیست خوبه که
نه خیییلی خوبه که ماشالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.