۹ پاسخ

شاید موی خودتون رفته داخلش عزیزم

والا ما تا الان هنچین چیزی ندیدیم
نه سرپسرم نه واسه دخترم.. احتنال 99.۹ دهم درصد از خودته

چ شیری میدی ؟!

شاید مو گاوه

منم یبار دیدم ولی فک کنم برا خودم بودم چون دیگه تقریبا ب اخر قوطی رسیده بودم😑

منم دوبار دیدم اولش فکرشم نمکردم میگفتم حتمن از دسته خودم افتاده ولی دفعه ی بعد مطمعن شدم

احتمالا موی خودتون افتاده

یا خدا😐😐 ایییی توی شیرخشک بوددددد؟

مو هس؟

سوال های مرتبط

مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان ایهان قشنگه مامان ایهان قشنگه ۱ سالگی