شاید موی خودتون رفته داخلش عزیزم
والا ما تا الان هنچین چیزی ندیدیم
نه سرپسرم نه واسه دخترم.. احتنال 99.۹ دهم درصد از خودته
چ شیری میدی ؟!
شاید مو گاوه
منم یبار دیدم ولی فک کنم برا خودم بودم چون دیگه تقریبا ب اخر قوطی رسیده بودم😑
منم دوبار دیدم اولش فکرشم نمکردم میگفتم حتمن از دسته خودم افتاده ولی دفعه ی بعد مطمعن شدم
احتمالا موی خودتون افتاده
یا خدا😐😐 ایییی توی شیرخشک بوددددد؟
مو هس؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.