سلام عزیزان، برای واکسن کزاز تا چند هفته وقت هست ؟

۷ پاسخ

تو همین هفته باید بزنید

منم دیروز زدم

من ۳۳ هفته ۵ روز زدم

۳۱هفته بایدبزنی

از ۲۸ هفته میتونی بزنی
من امروز زدم

شما هم برو بزن فقط یکم دستت تا سه روز درد میکنه وگرنه عوارض،دیگه ای نداره

به من گفت حداقل باید دوهفته با زایمان فاصله داشته باشه تا تاثیر کنه گفت زودتر بزن من هفته پیش زدم

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان nini مامان nini روزهای ابتدایی تولد