فرودگاه ها رو زد ترکوند الان نوبت ریل های آهن رسیده
احتمالا چندی بعد هم جاده ها رو میزنه
جفتشون عقل ندارن
مردم بی گناه چیکار کنن آخه
همه رو از کار و زندگی و نون خوردن انداختن
ولا دیگه خسته شدیم چه گناهی کردیم تو این مملکت به دنیا اومدیم هیچکی دلش به حال مردم نمیسوزه،متنفرم از هر دو طرف از این وریها که مردم رو تو فقر وبدبختی انداختن هر چی هم بدو میکنی به هیچی نمیرسی آرزوی زندگی آرام رو به دلمون گذاشتن،اونوریها هم دارن عشق و حالشون رو میکنند و برای مردم بدبخت نسخه میپیچن ،اون ترامپ لعنتی هم که فکر میکنه صاحب کل دنیاست و همه هم باید چشم قربانگوی اون باشند مثله کشورهای خلیج فارس
هرروز ک پامیشی هنوز چشاتو باز نکردی ی خبر جدید باید بخونی
💩تو خاورمیانه
خدا وجود داره یادتون نره یدفعه دیدید جایی ک فکرشو نمکنید بدادمون میرسه فقط الان امیدت بخدا باشه بسپارید به خودش
خدایا ما مردم چه گناهی کردیم که تو ایران زندگی میکنیم😭😭
هم از امریکا و اسرائیل متنفرم و هم از مسئولان و مقامهای ایران که کوتاه نمیان، بابا قبول کنید که زورتون به امریکا نمیرسه، چقدر باید هر روز و شب مردم بی گناه کشته بشن ، خونه ها خراب بشه، کوتاه بیاید دیگه
مردمی هم که زنده بمونن روح و روان سالمی براشون نمی مونه
این اخطار رو دیدید؟؟؟ فکر کنم میخوام ریل های راه آهن هارو بزنن
دیشب چیزایی دیدیم که از تعجب شوکه شدیم
منم تازه دیدم.
ای بابا 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.