۸ پاسخ

پسرت با شوهرت برن توی دستشویی پی پی کنن، ترسش می ریزه

من یکساله که پسرم و روزا پوشک نمیکنم ولی شبا پوشکه واسه پی پی هم همون اوایل هر کار کردم نشد میترسید خیلی و چون خودش هم یبوست داره و هر از گاهی شدید میشه این یکسال رو هر وقت پی پی داشت میبستم که کارش و بکنه تا دیشب گفت پی پی دارم منم نبستم گفتم برو پی پی کن خودش شلوارش و دراورد رفت پی پی کرد و نترسید خیلی هم ذوق کرده بود بچم😅 من که فقط صبر کردم و صبرم نتیجه داد انشاالله تا چند روز دیگه هم پوشک شب و میگیرم

منم ازشنبه گرفتم فعلا خودم تندتندمیبرمش دستشویی بعضی وقتام خودش میگ جیش ولی پی پیشو نمیگ توشلوارش میکنه

من پسرمو تقریبا از تابستون از پوشک گرفتم (شهریور)ولی فقط تو خونه بدون پوشک باد تا چند روز پیش واسه خواب شب و مهمونی و هر جایی ک میرفتیم پوشک میکردم تا همین هفته گذشته ولی الان یه هفته س کامل گرفتمش ،دیروز واسه اولین بار بهم گفتم مدفوع داره تا قبلش تو خودش کثیف میکرد،(جیش رو میگفت ،چیش دارم )

والا من دو ماه اینا میشه باز کردم پسرم تازه سه هفته ایناس میگ جیش ولی باید خودم زود ببرم و میبرم سه روزه هم مدفوع میکنه تو دسشویی خودش خیلی خوشحالم و از وقتی باز کردم شبا خشک خوابیده ماشالا

دختر من یبوست گرفت از بس نگه میداشت پی پیشو. شیاف گلیسیرین زدم براش خوب شد دیگه هم نترسید از پی پی

پسرمن با مدفوع هیچ مشکلی ندارع از اولم میگفت ولی جیش و نمیگه هی خودم باید ببرم اگر نیرم جیش میکنه الان یک ماه شده

من روزای اول که نمیتونست پی پی کنه میترسید شربت ضد یبوست میدادم بهش

سوال های مرتبط