۱۰ پاسخ

عزیزم چخبر دکتر رفتی؟

یادته چقد نگران بودی بهت گفتم تو ۳۰ رد میکنی
۳۶ هم رد میکنی😍

از ۳۵ هفته به بعد دیگه بعید میدونم تو دستگاه بره
چیزهای مقوی بخور وزنش میره بالا

احتمال اینکه اصلا نره دستگاه خیلی زیاده
حتی بدون آمپول هم مشکلی نداشت

آره دختر من ۳۶هفته و ۶روز به دنیا اومد نرفت خداروشکر دستگاه

برمن 36و 6روز
نرفت
نمیره انشالا
سیب زمینی آبپز بخور وزنش یه هفته ای 3بشه

نگران نباشید من که ۲۹هفتم چی بگم آمپول پروژسترون هم هفته‌ای میزنم

اره پسر من ۳۵ ب دنیا امد دستگاه نرف

بچه خواهر شوهرم۳۶دنیا اومد وزنش هم یک و پونصد ولی نرفت دستگاه نگران نباش عزیزم

سلام عزیزم نترس عزیزم استراحت کن چیزهایی تقویتی بخور وزنش زیادبشه

سوال های مرتبط