۷ پاسخ

من ۳۸ زایمان کردم وزن بچمم ۲۵۸۰ دستگا نرفت

اره دختر عموی من ۳۷ زایید بچشم ۲۳۰۰ بود دستگاهم نرفت

اره من ۳۷ و ۴ روز سز شدم ۲۸۰۰ بود دخترم دستگاه نرفت برای شمام انشالله نمیره

عزیزم فکرتو درگیر این چیزا نکن بسپار به خدا. ان شاءالله به سلامت زایمان کنی. من دیدم با وزن کمتر نیازی به دستگاه نداشتن و بالعکس با وزن بالا دستگاه رفتن

عزیزم دیک شما تو هفته امن هستی دختر من ۳۵هفته اومد ۲۳۵۰دستگاهم نرفت

۳۷ هفته رسیده دیگه دستگاه نمیره

من خودم ۳۷ زایمان کردم وزن ۲۸۰۰.یه خانمه که ۳۸ زایمان کرد وزن بچه ۲۴۰۰ بود دستگاه هم نرفت

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی