۱۲ پاسخ

قرص یُد پتاسم
از دادوخونه بگیرید اونایی ک بهداشت بهشون نمیده و اگه خونتون تا شعاع ۱۵۰ کیلومتری نیروگاه هستش

درخواست منو قبول کن عزیزم 🥲 🙏

فقط برا کسایی که نزدیک نیروگاه هسته ای مثل بوشهر و نطنز هستن

ما بوشهریم گرفتیم ولی فقط جلوی سرطان تیرویید رو میگیره از بقیه اثرهاش جلوگیری نمیکنه اونم فقط برای یکی دو روز اگه نزدیک نیروگاهین دور شین

وای خدایا🤕🤕

خب بچه ها چی؟ مگه اونا میتونن اون قرص بخورند؟ 😭

منم نشنیدم
ولی قرصه ید که میخورن اونم مال وقتی که نیروگاه هسته ای بزنن
اینا شایعه است این کانالای روبیکا از اینتر بدتره

من نشنیدم 🤷‍♀️

بگیرین حتما عزیزم,هیچی معلوم نیس احتیاط شرط عقله

واقعا حقیقت داره؟
من قبلا یه جایی خونده بودم انکار قرص تیروئید میدن لووتریکسین
خدا رحم کنه به هممون

ید؟ چرا من چیزی نشنیدم کی گفته

منکه اومدم شهرستان خبری از همچین چیزی نیس بهداشت هم یکی از اقوام مون کار میکنه هیچی نگفت

سوال های مرتبط

مامان هاکان و تو دلی❤ مامان هاکان و تو دلی❤ ۱ سالگی