بچه ها یه سوال تیروئید چجوری میره بالا یعنی با حرص جوش میره بالا؟؟؟

۳ پاسخ

عدد ازمایش تیروئیدت چند بود؟ اگه عدد بالاست معناش کم کاریه

من قبل بارداریم تیرویید نداشتم از وقتی باردار شدم تیرویید دارم😕

از اونجایی که من خیلی شنیدم میگن غده تیروئید از بغض کردن زیاده که کم کار میشه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری