۸ پاسخ

تشویق کنندس دگ
میگه افرین گلم زور‌بزن😂

واقعا عالیه

بله خیلی خوبه خودم که فعلا تجربه ندارم ولی اطرافیان هرکیی گرفته خیلی راضی بوده دکترمم گفت بگیر حتما

برا من اگه نبود نمیتونستم زایمان کنم

اره اگ نبود من نمیتونستم زایمان کنم ، کیسه ابم پاره شده زایمان طبیعی بودم ، دهنه رحمم باز نشده بود خیلی کمک کرد تو ی‌ساعت زایمان کردم ، ورزش میده ماساژت میده ، خیلی راهنمایی میکنه نمیزاره پرسنل بیمارستان هعی بیان دستکاریت کنن خودش نگاه میکنه ، وگرنه دکتر و پرستار هعی میان معاینه میکنن

خیلیی ها خیلی من‌آخرین لحضه گرفتم راضی راضیمممم

اره خیلی خوبه خیلی کمک میکنه

اگه میتونی حتما بگیر خیلیا راضین

سوال های مرتبط